czwartek, 5 lipca 2012

Początek.

Hej.
     Sam nie wiem od czego zacząć. Nie lubię początków.. Zawsze są dla mnie trudne. Postaram się Was nie zanudzać i w miarę szybko się przedstawić, opowiedzieć o sobie. 
     Mam na imię Magda. Jestem 14-latką mieszkającą w Lublinie.   Kocham czytać, rysować, spotykać się z przyjaciółmi. Moimi największymi wadami są szczerość, ufność i lenistwo. Żyje marzeniami,wspomnieniami to dodaje mi energii w trudnych chwilach. Mam kilku przyjaciół, którzy wskoczyliby za mną w ogień. Niestety spotkałam na swojej drodze wielu fałszywych ludzi. 
     W krótkich postach na blogu będę chciała nieco przybliżyć Wam mnie i mój mały świat - jeżeli tak to mogę nazwać.. 
                                                    
                                                                       - Magda 


                                                      

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz