poniedziałek, 9 lipca 2012

:)

Hej.
       Dzisiejszy dzień uważam za udany. Spędzony z przyjaciółką. Oby więcej takich wspólnych wypadów.Pogoda jest jak na razie piękna. Fakt jest gorąco, chyba nawet za gorąco, ale wolę ten upał niż ciągłe burze i siedzenie  w domu. Ostatnio zauważyłam, że w wakacje nie mam czasu nawet na refleksje, przemyślenia nad tym co się dzieje w moim życiu. Może to lepiej nie zaprzątam sobie głowy sprawami, które potem i tak będę uważać za błahostki. 




Życzę Wam spokojnej nocy. 
Magda. 

6 komentarzy:

  1. cieszę się, że dzień udany ;)) to twoje naturalne wlosy??:D wygladaja tak jak moje ;)) tzn. kolor ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Tak to mój naturalny kolor włosów nie licząc końcówek.;D

      Usuń
  2. Często takie błahostki pochłaniają więcej czasu, niż poważne rzeczy. <;

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też nie mam na to czasu ;p

    OdpowiedzUsuń